Sukces w biznesie jest składową wielu czynników. W obecnych czasach można go osiągnąć jedynie, korzystając ze zdobyczy technologicznych. Brak rozwoju to najkrótsza droga do klęski. Jak wygląda współczesny kontakt z klientem? Wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek, czy problem ten częściowo został wyeliminowany przez sztuczną inteligencję?

Chatboty – błogosławieństwo czy przekleństwo?

Nowe rozwiązania, zanim zaczęły być stosowane na szeroką skalę, od zawsze budziły podejrzenia oraz skrajne emocje. To, co nowe i jeszcze nie do końca poznane, ciężko jest niekiedy obdarzyć zaufaniem, mimo że obiektywne wskaźniki jasno pokazują, że konkretne rozwiązania przynoszą wymierne korzyści. Chatbot call center to wirtualny asystent, który wykorzystywany jest przez coraz większą liczbę firm, choć wciąż nie brakuje jeszcze przedsiębiorców nie do końca ufających sztucznej inteligencji.

Kompleksowe rozwiązania dla call center

Centrum kontaktu z klientem powinno być wyposażone w wydajny system, który umożliwi obsługę na wielu płaszczyznach. Połączenia telefoniczne to wciąż istotny kanał komunikacyjny, jednak warto zdawać sobie sprawę z tego, że nie jedyny. Z biegiem czasu będzie musiał ustępować miejsca chatom, mailom czy konferencjom realizowanym przy pomocy video. Genesys Cloud to call center system wychodzący naprzeciw oczekiwaniom współczesnych przedsiębiorców. Łączy w sobie nowoczesne technologie z łatwością obsługi oraz nieustannym rozwojem aplikacji.

Chatbot w call center

Nie brakuje osób, które zdecydowanie wolą pisaną formę korespondencji niż połączenia telefoniczne. Do podstawowej obsługi klienta można z powodzeniem wykorzystać wirtualnego asystenta. W kilka chwil odpowie na pytania klienta, nie angażując przy tym zasobów ludzkich, które można wykorzystać do innych zadań. Przeglądając oferty dostępne na stronach internetowych, można trafić na sporo ciekawych propozycji, jedną z nich w zakresie kompleksowej obsługi centrum kontaktu oferuje https://www.cludo.pl/. Naszym zdaniem jest to propozycja godna uwagi.