Nie lubimy nachalnych reklam. I mimo że banery i spoty reklamowe dostępne są już na każdym kroku, to ich skuteczność jest znacznie niższa od tradycyjnych gadżetów reklamowych. Wśród nich nadal królują klasyczne długopisy, w wielu wariantach cenowych i o różnym wyglądzie. Jaką mają moc przekonywania? Dlaczego ciągle działają i jaki długopis reklamowy wybrać, aby zainteresować odbiorcę marką?

Mały gadżet, wielki efekt

Podstawową zaletą długopisów reklamowych z nadrukiem jest ich przydatność. Wykorzystujemy je na każdym kroku, w domu, w pracy, banku, na poczcie czy w szkole. Są nieodłącznym towarzyszem w trakcie podpisywania umów czy podczas robienia notatek. Ponadto zwykle trzymamy je w kubku na biurku, co dodatkowo wzmacnia przekaz marketingowy. Ciekawie zaprojektowany długopis zachwyci nie tylko osobę, która korzystać będzie z niego na co dzień, ale przyciągnie także wzrok tych, z którymi będzie ona miała styczność.

Długopisy reklamowe to subtelna reklama. Nadruk jest niewielki i choć z łatwością można go zauważyć, to nie kuje on w oczy i nie jest nachalny. Z tego względu marki, które stosują taką formę promocji uznawane są na przyjazne i budzą jedynie pozytywne skojarzenia. Wizerunek firmy powoli buduje się w świadomości odbiorców i przyczynia się do zwiększania zasięgów i zyskiwania nowych klientów i lojalnych partnerów biznesowych.

Jakie długopisy reklamowe wybrać, aby zabłysnąć?

Nie każdy długopis reklamowy z logo pomoże nam uzyskać upragniony efekt marketingowy. Musi on być jeszcze dopasowany do branży i najlepiej, aby wyróżniał się jakimś niewielkim, ale charakterystycznym detalem. Może to być nietypowa kolorystyka bądź dodatkowa funkcjonalność w długopisie. Dzięki temu marka jest lepiej rozpoznawalna i trudniej ją pomylić z konkurencją.

Na rynku dostępne są długopisy reklamowe w wielu wariantach cenowych i o ciekawej stylistyce. Wybieraj spośród zwyczajnych plastikowych modeli dla swoich pracowników, a także tych bardziej eleganckich, wykonanych z metalu dla kadry menadżerskiej. Świetnym wyborem dla współczesnych przedsiębiorstw będą także ekologiczne długopisy z nadrukiem. Zastosowanie w ich produkcji papieru, drewna czy kukurydzy jest przyjazne dla środowiska i pokazuje, że marka troszczy się o planetę.

Oprócz klasycznych długopisów dużą popularnością cieszą się modele z dodatkowymi funkcjami. Długopisy reklamowe z latarką lub końcówką do urządzeń dotykowych przydadzą się każdemu, nawet gdy skończy się w nich tusz. Dzięki temu przekaz marketingowy dłużej będzie oglądał światło dzienne i przynosił firmie same korzyści. Do tego ten gadżet reklamowy jest niezwykle tani i mogą sobie na niego pozwolić nawet przedsiębiorstwa niedysponujące dużym budżetem.